BK 22

Billard klubben BK 22 startet op i 1963 under navne Hobby klubben (H-63) , hvor vi have et lokale ved Ormslevvej/Myrholmsvej, afdeling 22.

Senere da vi mistede vores lokale der, havde vi to år uden lokale, hvor vores hold spillede på HotShot. siden var vi heldige og få et lokale i Vårkærparken også i Viby, hvor vi også havde et fuld match bord.

Dette lokale mistede vi i 2023. vi har nu har været heldig at finde lidt større lokaler på Tværmarksvej 20B. 8240, Risskov.

Vi spiller kegle billard og skomager og er med i Boligforenings Billard turneringen(BB). og i den Danske billard union(DDBU) derudover så afholder vi små turnering både i kegle og skomager i klubben, både interne og åbne turneringer.

Vi har medlemmer der deltager i ladies cupper, senior cupper samt ungdoms cupper og andet i DDBU Regi.

Vi er igang med at opstarte Dics-golf klub, hvor man kan mødes og træne på de tre kurve klubben har, samt man fælles kan køre ud på de store baner rundt i landet og spille, vi arbejder på at få lov af kommune, til at sætte tre til fire faste kurve op på de udendørs fælles arealer ved klubben, som udenfor trænings tider vil kunne benyttes af alle beboere i området.

Der vil løbende komme hyggelige brætspils aftener for medlemmerne, når vi er kommet helt igang i de nye omgivelser.

vi er en klub/forening, for stor og små, unge som gamle, samt handicappede. Da det også er muligt at komme ind og ud i Rullestol i vores lokaler.

Alle medlemmer er altid velkommen til at komme og spille, samt hygge i klubben eller støtte vores forskellige hold der spiller på hjemmebane i diverse turneringer, eller selv tage et spil eller andet i det hyggelige fællesskab.

bk22.dk

Kontaktperson: peter Ymer Nielsen

Mail: ymertg@live.dk

• Billard (Børn og unge, Voksne, Seniorer, Handicappede)