Foreningen Aarhus Eventyrsejlere

Foreningen Aarhus Eventyrsejlere er en nyopstartet forening, der letter adgangen til sejlads for alle. Et medlemskab giver adgang til en foreningsbåd som alle deles om, og derfor kræver det heller ikke duelighedsbevis for at kunne være med. De frivillige skippere i foreningen kan tage gasterne med ud på oplevelser og eventyr i båden uden at være instruktør, og derfor er foreningen let tilgængelig for både nybegyndere som såvel garvede sejlere og er en billig måde at dyrke sejlsporten på.

Vores foreningen sætter rammerne for et forpligtende, nysgerrigt og erfaringsudvekslende fællesskab, hvor mennesker mødes på tværs af baggrunde og erfaringer. På havet kan man være til stede i nuet og tage sig tid til at tænke og drømme stort. Det er et sted, hvor man kan lære både menneskelige og sejladsmæssige færdigheder og samtidig udfordre sig selv på en helt særlig måde, som de fleste ikke opnår i deres hverdag.

aarhuseventyrsejlere.dk

Kontaktperson: Johanne Ruby Nielsen