Arosei Wadokai Karate

Velkommen til Arosei Wadokai Karate

Hvis du har lyst til at træne en teknisk udfordrende karatestilart og er fyldt 8 år, er du meget velkommen hos os. Vi træner både voksne og børn.

Man melder sig ind i klubben ved at skrive til aroseiwadokai@gmail.com eller ved at møde op til træning.

Hos os skal det være både sjovt og udfordrende at træne karate. Vi har særligt fokus på den tekniske og kropslige udvikling for den enkelte udøver, så man hos os ikke kun arbejde med hvordan teknikkerne skal se ud, men også hvordan kroppens muskler og knogler skal aktiveres for at teknikkerne bliver effektive.

Vores instruktører har sort bælte med licens fra JKF Wadokai i Japan, og vi arbejder hele tiden på at blive dygigere både som udøvere og som instruktører.

Lige nu arbejder vi som en ny forening på at få adgang til træningslokaler. Vi blev godkendt af Aarhus Kommune i juni 2021. Hvis du er interesseret i at blive medlem eller med at hjælpe os med at finde egnede lokaler må du meget gerne skrive til os på aroseiwadokai@gmail.com

Vi håber snart at møde jer til træning!

Arosei Wadokai Karate

CVR nr.: 41901357