Gå videre til hovedindhold

RAICES

RAICES er en foreningen for alle med interraser i kulturen fra de spansk-talende lander. Alle vores aktiviteter køres på både spansk og dansk (om nødvendig engelsk), med undtagelser af  spansk modersmål undervisning (Mi Escuelita Latinoamericana). Vi har månedlig gratis aktiviteter åben for alle i DOKK1 (cuentacuentos og Spansk film club) og laver diverse kurser og aktiviteter i løbet af året. Vi holder hver år stor arrangementer som ¡BRAVO¡ Hispanic Film Fest (april), Día Latinoamericano (med OXFAM-Ibis, første uge i oktober), Muestra ¡BRAVO! (oktober) og De Dødes Dag Fest (1-2 november).

Du kan finde os på Facebook.com/dkRAICES og www.raices.dk

----------------------------------------------

RAICES es una sociación abierta a todos los interesados en las culturas hispanohablantes. Todas nuestras actividades se llevan acabo en danés y español (si necesario también en inglés), a excepción de las clases para niños de español (Mi Escuelita Latinoamericana). Todos los meses tenemos actividades gratis abiertas a todo público en DOKK1 (cuentacuentos y Club de Cine); además tenemos diversos cursos y actividades a lo largo del año. Cada año tenemos eventos fijos, tales como ¡BRAVO¡ Hispanic Film Fest (abril), Día Latinoamericano (con OXFAM-Ibis,primer fin de semana de octubre), Muestra ¡BRAVO! (octubre) og Fiesta del Día de Muertos (1-2 noviembre).

Siguenos en Facebook.com/dkRAICES y www.raices.dk

Fjordsgade forenings- og fritidshus N. J. Fjords Gade 2

8000 Aarhus C

Mailadresse: administracion@raices.dk