Amatørscenen Rosenteatret

Kan du lide at stå på scenen, lave lys, lave kaffe, intruere, male, synge og kan du sprede godt humør, så er Rosenteatret lige noget for dig.
Her er plads til mangt og meget og vi gør altid en dyd ud af at levere det bedste. Men vi er også klar over at på Rosenteatret er der plads til at lære, til at fordybe og forbedre sig og til at gøre det man bedst kan lide. “For det man gør med hjertet bliver altid godt.”

Som et mangeårigt medlem så rammende har sagt: “Vi ligger her blandt topprofesionelle teatre, midt i Århus. Det kan og skal vi ikke konkurrere med. Men vi kan supplere dem godt.” Og det gør vi – med stor succes. De sidste mange år har vi haft den ene publikums succes efter den anden og anmeldelserne har budt på flere 4 og 5 stjernede oplevelser. Det er vi selvfølgelig stolte af. Men vi gør stadig det vi har hjerte for og laver også de små og skæve forestillinger – til glæde for publikum. Vi indgår gerne samarbejde med scenekunst og grupper udefra og holder åbent hver mandag aftener for alle der er interesserede.
Kom og vær med!

CVR: 71994228