Aarhus Shinkyokushin Karate

Aarhus Shinkyokushin Karate træner i lyse lokaler på Folkestedet — ved siden af Godsbanen — i Aarhus midtby.

Du får sved på panden og god kondition med en masse stilartstræning, spark og slag på puder, samt træningskampe. Det er en karatestil med kontakt, og vi passer godt på hinanden.

Kig forbi til en gratis prøvetræning, hvis du overvejer at begynde at dyrke en kampsport. Du møder bare op i dit almindelige sportstøj og hav gerne en flaske vand med, for du kommer til at svede. Kom et kvarter før — yderdøren til Folkestedet kan være låst, men du får sikkert øje på én af os i hvid karate-gi, som vil hjælpe dig ind og vise vej.

Du kan prøvetræne i en måned, og hvis du fortsætter er kontingentet så lavt som 150 kroner pr. måneden.

Om stilarten

Shinkyokushin Karate er en fuldkontakt kampsport bygget op om respekt, disciplin, etikette og ydmyghed. Vi underviser i selvforsvar og kamp, teknik og styrke. Gennem træningen opbygger vi vores fysiske form, selvtillid, kammeratskab og selvkontrol.

Stilarten kan dyrkes af alle uanset alder, køn med mere. Der kræves ingen forkundskaber, og den fysiske form har ingen betydning. Alle starter på vidt forskellige niveauer, men instruktørerne sørger for at optræne alle grundigt fra start af, og gennem gensidig hensyntagen udvikler den enkelte sig i sit eget tempo.

Aarhus Shinkyokushin Karate (ASK) er tilknyttet Dansk Karate Union (DKU), og som medlem af ASK kan deltage i DKU’s arrangementer.

www.aarhusshinkyokushinkarate.dk

Kontaktperson: Thomas Lind Madsen

Mail: aarhus.shinkyokushin@gmail.com

• Kampsport (Børn og unge, Voksne, Seniorer)