DOF Højbjerg Yoga Aftenskole

Højbjerg Yoga Aftenskole er en lille aftenskole, hvor der bliver undervist i Iyengar® yoga. Her er alle med almindeligt, alderssvarende helbred velkomne! Både mænd og kvinder. Der er undervisning enten formiddag, eftermiddag eller aften. Du kan gå til Iyengar® yoga for begyndere, letøvede og øvede; der er hold for seniorer samt blid yoga. Se alle hold på aftenskolens hjemmeside www.højbjergyogaaftenskole.dk .

Iyengar® yoga giver dig ro, styrke og smidighed. Det er ikke en forudsætning, at du er hverken smidig eller stærk, når du begynder, det er noget du bliver lige så stille hen ad vejen. Vi arbejder med forskellige redskaber, som klodser, bælter, stole og pøller, så du får det maksimale ud af stillingerne; og du bliver guidet omhyggeligt ind og ud af stillingerne, så du ikke er i tvivl om, hvad du skal gøre.

Vi lægger vægt på, at undervisningen foregår i en tryg og rolig atmosfære.

Underviser er  Birgitte Melbye,  certificeret Iyengar® yogalærer siden 2012.

Undervisningen foregår centralt i Højbjerg i et dejligt, lyst lokale i Antroposofisk Kulturhus, Rosenvangs Allé 251, 8270 Højbjerg - lige ved Højbjerg Torv.

Indimellem er der også workshops, debatcafeer og retreats.

www.højbjergyogaaftenskole.dk

Kontaktperson: Birgitte Melbye

Tlf.: 20985594

Mail: info@hoejbjergyogaaftenskole.dk