Aarhus Watersports Complex

Alverdens vandsjov er at finde ved AWC på Aarhus Ø. Vi står klar med instruktører og alt udstyr som du har brug for til din første tur på Wakeboard, Vandski eller SUP!

Vi er byens bedste legeplads

Aarhus Watersports Complex er en frivillig forening beliggende i Bassin 7, Aarhus Ø. Vi tilbyder vandsportsaktiviteter med wakeboarding i fokus.

Vores vision er at samle folk omkring glæden ved vandsport! Fordi vandsport er noget der kan nydes på tværs af alle aldersgrupper. Det gør vi ved at sende vores gæster på vandet, med enten et wakeboard, vandski, SUP eller et kneeboard under benene. Hvis ikke du skal i vandet, kan du vælge aktiviteter på land som sauna, vildmarksbad eller yoga.

Vores crew på 50 passionerede frivillige står klar til at give dig og dit selskab den bedste vandoplevelse.

Kabelsystemet vi bruger er en miljøvenlig erstatning for de speedbåde man traditionelt har brugt til wakeboarding, vandski mm. og fungerer ligesom en skilift over vandet, der trækker vores gæster frem og tilbage i Bassin 7.

www.aarhuswatersportscomplex.dk

Kontaktperson: 28252671

Mail: info@aarhuswake.dk

• Wakeboarding (Børn og unge, Voksne, Seniorer)