Fotoklubben ISO8000

Har du lyst til at udveksle viden og erfaringer med andre fotointeresserede?

Har du lyst til at få respons på dine billeder?

Så skal du være velkommen i ISO8000!

Vi synes, det er en spændende udfordring at lave et godt fotografi, som fanger og fryder andre. Med et godt digitalkamera er der mange muligheder for at give sine fotos et kreativt og personligt udtryk. Og med et program til billedbehandling kan gode fotos blive endnu bedre. Her sætter fantasien ingen grænser.

Fotoklubben ISO8000 har egne lokaler i Højbjerg, Aarhus. Her har vi blandt andet et fotostudie og gode muligheder for at udstille vores fotos.

Vi lægger vægt på, at der er plads til forskellighed og mulighed for at realisere medlemmernes ideer og initiativer. På klubaftener får vi ny viden og inspiration fra dygtige fagfolk, vi deler vores erfaringer med hinanden, og vi kommenterer hinandens billeder.

Og så nyder vi glæden ved at være sammen om vores fælles interesse for fotografi. Klubben arrangerer ofte fototure, hvor vi arbejder med fotografering i praksis. Vi er 85 medlemmer.

Læs mere om os på www.iso8000.dk

www.iso8000.dk