FDF Ellevang Risskov

Hvad er FDF?

FDF er en folkekirkelig børne- og ungdomsorganistation baseret på frivilligt arbejde. I vores formål står der, at vi skal møde børn og unge med evangeliet om Jesus Kristus. Det gør vi gennem leg, fantasi, oplevelser og udfordringer, enten på den ugentlige mødeaften eller på lejre.

Men hvad betyder det så, at vi laver til FDF?

Hos FDF Ellevang-Risskov er vi på ninja-, foto-, stjerne-, pølse-, porre- og rouladeløb. Vi bygger med reb og rafter, overnatter i kredshuset med film og slik, tager på 10 kilometers gåtur i silende regn, bager snobrød med vingummibamser, løber på et 20-mands-løbehjul, holder kasinoaften med jakkesæt og kjoler, laver gourmetmad over bål, står for et spøgelsesloft til kirkens julebazar, farer vild i en skov, løser spændende koder, laver tinfigurer ved hjælp af kartofler – og meget, meget mere.

Hos FDF får du myggestik, som du aldrig har prøvet det før, morse-evner, du kan imponere dine bedsteforældre med og skøre oplevelser, som du aldrig vil glemme og en masse nye venner i alle aldre.

Smedegade 13

8240 Risskov

Mailadresse: ninaskriver@dadlnet.dk

Kontaktperson: Helge Skriver