Gå videre til hovedindhold

DDS 2. Risskov

DDS 2. Risskov Gruppe holder til i vores hytte på Tværmarksvej i Vejlby Risskov. Hytten danner hver tirsdag fra kl. 17.00 ramme om en masse spændende aktiviteter for spejdere i alle aldre. Sammen har vi et kanon fællesskab, lige fra den mindste mikro/mini spejder til den garvede klanspejder.
Vi laver mange forskellige ting i løbet af året f.eks. lave mad over bål, på løb i skoven og så skal vi tage nogle mærker. Vi tager også på juletur sammen med alle de andre i gruppen den sidste weekend i november, hvor vi hører julemusik, mens vi klipper og  klistrer, bager kager, spiser flæskesteg og julehygger for alle pengene. Vi har masser af gode ideer til, hvad vi kan lave. Vi kan tage til Moesgaard og lege vikinger, lave gipsmasker, klatre, lære noget om kort og kompas og meget, meget andet. Det vigtigste er, at det er sjovt for alle! Så hvis du er frisk på at prøve nye ting, få nye kammerater og sidst, men ikke mindst, få en masse gode oplevelser. - Ja, så lyder du som en rigtig spejder fra 2. Risskov. Vi håber på at se dig :-)

Spejder er virkelig fedt, lærerigt og personligt udviklende – og vi er ledere for jeres børn fordi vi brænder for spejder-ideen, og arbejdet i at dygtiggøre, bevidstgøre og muliggøre den enkelte spejders fede ideer… man går ikke til spejder, man ER spejder!
Så check vores hjemmeside på: www.2risskov.dk

Mailadresse: lene.e.nielsen@clin.au.dk

Kontaktperson: Lene Elsebeth Nielsen

Telefonnummer: / 28301045