Åbyhøj IMU (Indre Missions Ungdom)

I Tabor Missionshus, der ligger i Åbyhøj, er der to fællesskaber (Reload og IMU) der mødes henholdsvis tirsdag og torsdag. Desuden er der et kollektiv i huset. Herunder er der en beskrivelse af de to fællesskaber

Åbyhøj IMU henvender sig til unge mellem 20 og 30 år.
Vi er et uperfekt fællesskab af unge i Aarhus, der hver torsdag aften mødes for at udforske og vokse i vores kristne tro på den perfekte frelser, Jesus.
Alle nysgerrige sjæle er velkomne til at kigge forbi, når vi samles fra 19:00 til 21:30 på Vølundsvej 8, hvor aftenerne går med i fællesskab at udforske den kristne tro igennem en blanding af debat, forkyndelse, lovsang og bøn.
Smågrupper
Hvis du har lyst kan du komme med i en smågruppe på 4-8 personer. Smågrupperne er mindre fællesskaber, hvor vi studerer Bibelen og snakker om ting, der optager os i hverdagen. Kontakt bestyrelsen@aabyhoejimu.dk

Reload er et fællesskab, der henvender sig til målgruppen på 25 år og derover og ønsker at være det naturlige valg, når man begynder at opleve sig for gammel til IMU.

Det er et mindre fællesskab på ca. 15-20 medlemmer og en god blanding af singler og par. Målet for Reload er gennem bøn, bibelbrug og fællesskab at bygge bro mellem tro, liv og gerninger, så vi ved åndens hjælp bliver bevaret og styrket i troen. Vi stræber desuden efter at være et fællesskab, hvor åbenhed og tillid udspringer af vores omsorg for hinanden både fysisk, psykisk og åndeligt.

www.aabyhoejimu.dk

Kontaktperson: Camilla Hove Hummelmose

Mail: Bestyrelsen@aabyhoejimu.dk

• Mødevirksomhed (Voksne, Handicappede)