Aarhus Havsvømning

Havsvømning er blevet det nye “sort” i Aarhus. Er man først blevet bidt af åbentvand-svømning er der ingen vej tilbage – så vil turen i svømmehallen i vintersæsonen for altid være en bleg erstatning for svømmeturene i det åbne vand. Her er man tæt på naturen og man mærker selv den mindste omskiftning i vind og vejr. Vandtemperaturen kan være væsentligt lavere end hvad du er vant til, derfor vil du som minimum have brug for en våddragt, badehætte og svømmebriller.

Aarhus Havsvømning er en forening for medlemmerne og drevet af medlemmerne. Man har som medlem stor mulighed for medindflydelse på, hvordan foreningen skal formes.

Alle indtægter går ubeskåret til at gøre Aarhus Havsvømning til en god og social forening, hvor man har mulighed for at dyrke sin sport under struktureret og organiseret forhold.

Aarhus Havsvømning er en forening under folkeoplysningsloven, som på sigt vil være medlem af Idrætssamvirket Aarhus og DGI Østjylland.

Vi lægger vægt på gode oplevelser, naturen, fællesskab, sved på panden, sikkerhed på vandet og en masse sjov og spas.

8000 Aarhus

Mailadresse: info@aarhus-havsvoemning.dk

Kontaktperson: Flemming Hejlskov Sørensen

Telefonnummer:

• Svømning (Børn og unge)
  • Svømning (Voksne)
  • Svømning (Ældre)