Gå videre til hovedindhold

Aarhus Seniorkegleklub

Formålet med dette er at reklamere lidt for vores kegleklub. Vi spiller kegler en gang om ugen, så hvis du har lyst til at hygge dig lidt sammen med ligesindede og jævnaldrende, skulle du måske overveje at melde dig ind i vores klub. Den eneste betingelse er, at du er 60 år eller derover. Flere af vores aktive medlemmer, er langt over 85 og "still going strong". De har spillet i flere år - og bliver stadig bedre.

Der kræves intet særligt udstyr, blot et par sko, som ikke anvendes udendørs. Alle kan deltage, og det er ingen hindring, hvis du har et godt humør. Du skal heller ikke være nervøs for al den snak om doping, der indtages ikke stærkere sager under træningen end en kop kaffe og måske en øl. Åh, jeg skulle måske nævne, at når et medlem "runder", dvs fylder 65, 70, 75, 80 osv., giver klubben "en lille én" til alle de fremmødte. Prisen er ikke højere, end at alle kan være med: kontingentet udgør pt. 100 kr. pr. måned, og der betales for otte måneder i løbet af et år. Buslinie 6A kører til døren.

Vi spiller hver mandag fra Kl.13.00 til 16.00 og  torsdag fra Kl.9.30 til 13.00 og fra Kl.13.00 til 16.00 eller fredag fra kl. 9.30 til 12.30 i kælderen under Skøjtehallen på Göteborg Alle 9, 8200 Århus N, hvor vi har fire baner. Vi er medlem af Dansk Kegleforbund, ligesom vi indgår i Jysk Kegleunion

Mailadresse: loneand@get2net.dk

Kontaktperson: Anders Th. Nielsen