Gå videre til hovedindhold

Qigong klubben i Aarhus

Foreningens FORMÅL: Er at være et Forum, som arbejder for at frermme kendskabet til og mulighederne for udøvelse af Qi Gong & Taiji, klubben vil også forestå forskellige typer arrangementer for sine medlemmer, i forbindelse med relevante temaer,som harmonerer med foreningens formål og alment medvirke til styrkelse af Helbred, samt udvikling og velbefindende for medlemmerne.

HVAD  ER  QI GONG?   Qi Gong ER: En træningsmedtode (4000 år gammel) hvormed det enkelte menneske Egenhændigt kan styrke kroppens vitale Energi. Herved aktiveres kroppens EGNE selvhelbredende kræfter

Helbredet styrkes ved, at der skabes et bedre og mere harmonisk energiflow i Krop og Sind

INTRODUKTION! !

Hvis der er interesse for en nærmere forklaring om Qi Gong, f.eks i en institution, plejehjem, skole, sportsforening o.l. er foreningen indstillet på at komme ud og forklare, vise og demonstrere, så alle kan prøve det på egen krop ! !   Ring eller  Skriv.

Qi Gong er unikke bevægelsesmønstre, tankekoncentration og vejrtrækning. Resultatet for Dig er mere vitalitet, bedre balance og skærpet bevisthed.

Det vil sige, at ALLE kan dyrke Qi Gong! Har  man f.eks. lidt ubalance  i Ryg, Nakke, Knæ, Hofter, Nyrer, Hjerte Lever, Andet, eller er man "helt up to date" er der muligheder, idet Qi Gong, Opbygger, Styrker og Bevarer. "Det er aldrig for sent men godt at være i god tid ! "

Foreningens Hjemmeside: qigongklubbeniaarhus.dk For information om kurser, instruktører m.m.

Mailadresse: bpgrenaap@gmail.com

Kontaktperson: Bent Grenaa-Petersen