Viby IF Tennis

Viby J tennis klub er en lille hyggelig tennisklub med 3 udendørs baner. Den ligger på Viby J Idrætforenings anlæg, hvor der foruden tennisklub også findes fodbold anlæg, atletik bane samt indendørs hal, hvor man også kan gå til håndbold, basket og gymnatisk. Så der er rig mulighed for at hele familien kan dyrke deres individuelle sportsgrene på samme tid.

I Viby tennis tilbyder vi 'drop ind' hver tirsdag aften kl. 18-20 fra sæsonens start (typisk starten af maj måned) og indtil sommerferien. Her vil der være hyggeligt samspil samt evt. træning for de fremmødte. Det er også til disse tirsdagsaftener, at man kan arrangere en gratis prøvetime, hvis du overvejer at begynde til tennis, men gerne lige vil prøve det en enkelt gang. Dette kræver kun at du tager kontakt til klubben inden, for at aftale nærmere.

www.vibytennis.dk

Kontaktperson: Preben Dall