Aarhus Kano og Kajak Klub

Aarhus Kano- og Kajakklub er for alle. Hos os kan du ro næsten alle bådtyper. Vi har hav- og turkajakker, kapkajakker, turkano, surfski, polokajakker og kapkanoer – der er med andre ord masser af tilbud at vælge imellem. I Aarhus Kano- & Kajakklub kan du lave en masse fede vandsportsaktiviteter. Du kan bl.a. deltage i træninger, klubaften, kurser, roture, fester og konkurrencer. Derudover har vi det rigtig hyggeligt og vægter det sociale liv højt.

Vi afholder begynderkurser hele sommeren og hvis du tilmelder dig vores interesseliste bliver du løbende informeret om nye kurser.

Ligeledes holder vi åbent-hus mindst én gang om måneden. I sommerhalvåret tilstræber vi at afholde det hver søndag (maj til august). Tilmelding er nødvendig på aabenthus@aarhuskanokajak.dk. Så skynd dig at tage kontakt og hør hvornår vi næste gang holder åbent-hus.

Vi ses på vandet!

CVR: 32026273

www.aarhuskanokajak.dk

Kontaktperson: Bestyrelsen i Aarhus Kano og Kajakklub