Gå videre til hovedindhold

Århus Bordfodbold Forening

Er du træt af den ringe konkurrence på bordfodboldbanen, og trænger du til lidt udfordring og spas?
Så kom og besøg Århus Bordfodboldforening! Vi tilbyder et sjovt og seriøst træningsmiljø for de bordfodboldinteresserede. Her er der plads til at nørde diverse tricks og skud, samt få seriøs konkurrence i kampene mod de andre medlemmer. Vores målgruppe spænder til alle, der kan se over bordet, og har interesse for bordfodboldens verden. Børn/unge under 15 år anbefales at tage deres forældre med til første møde med klubben.

Vores åbningstider:
Mandag 18-22.30 (Turnering)
Onsdag 18-20.30

FOR BEGYNDERE og LET ØVEDE:
Hver onsdag er der en træner stillet til rådighed, som tager godt imod de nye. Du vil blive sat i gang med lidt øvelser, og senere er der mulighed for at spille mod nogle af de andre medlemmer. Hvis du kun kommer for at spille kampe og have det sjovt med det, så er dette også en mulighed. Man bestemmer selv, hvad man vil bruge foreningen til. Træningen sigter mod alle, der er i gang med at lære at spille bordfodbold - fra de helt grønne, og til dem der for eksempel arbejder med deres første midtbaneafleveringer og angrebsskud. Der vil være individuel træning i form af øvelser og generel guidning, der hurtigt kan forbedre ens niveau, hvad enten man er helt nystartet eller let øvet.

MANDAG:
Hver mandag spiller vi turnering kl. 19.00 og til ca. 22.00. Men det er også muligt, at komme og træne, uden at være med i turneringen!
Vi spiller primært Double-turnering, men til tider også Single-turnering.
Der vil blive dømt/spillet med officielle regler.
Alle medlemmer kan deltage uanset niveau - og vi er skal nok forklare spilleregler undervejs til dem, der ikke er bekendt med dem.

Vi glæder os til at se dig!
Mvh. ÅBF

Knudrisgade 5

8000 Aarhus C

Mailadresse: Laura-stellanova@hotmail.com