Budokan - Århus

I Budokan Århus undervises i kampkunst – henholdsvis Goju Ryu Karatedo og Kashiwagi Gendai Kobujutsu. Vi har en velfungerende bestyrelse, samt en gruppe meget engagerede og dygtige instruktører. I klubbens vedtægter under paragraffen om optagelse af medlemmer kan man læse følgende: ”Budokan Århus er en kampkunstklub uden tilknytning til politiske eller religiøse bevægelser og alle er velkommen som aktivt medlem uanset nationalitet eller hudfarve. Dog stiller vi krav om at man betaler kontingent til tiden og overholder de af bestyrelsen fastlagte regler for aktiviteter og adfærd i forbindelse med alle klubbens aktiviteter. Klubbens regler tager udgangspunkt i begreber som hensyn, tolerance og omsorg, samt den til enhver tid gældende lovgivning i Danmark. Medlemmer optages løbende hele året”. Foreningen har børneattest på samtlige instruktører og bestyrelsesmedlemmer og har med udgangspunkt i DGIs råd og pjece om samværspolitik udarbejdet en samværspolitik for det daglige samvær mellem børn, unge og voksne. Se samværspolitikken her.

Klubben er medlem af verdens største kamkunstforbund International Martial Arts Federation (IMAF). Chefinstruktør Flemming Skafsgaard Larsen er regional director i karate og kobudo for IMAF i Danmark. Herudover er klubben medlem af forbundet Budokan Danmark.

Mere information:

CVR: 35339817

www.kiai.dk

Kontaktperson: Flemming Skafsgaard Larsen

Tlf.: 40464190 /

Mail: budokan@mail.dk

Faste aktiviteter:

• Foreningsfitness - indendørs (Voksne, Seniorer)
  • Karate (Børn og unge, Voksne, Seniorer)
  • Selvforsvar (Voksne)

Børn og unge = Aldersgruppen 0-17 år

Voksne = Aldersgruppen 18-59 år

Seniorer = Aldersgruppen 60+

Handicappede = Hvis handicappede kan deltage i jeres aktiviteter.

Tilskudsregnskaber

Se foreningens tilskudsregnskab her

• Tilskudsregnskab 2023.pdf 07-03-2024 10:53 Åbn
  • Tilskudsregnskab 2022.pdf 03-03-2023 09:23 Åbn