Gå videre til hovedindhold

Brabrand IF Fodbold

Velkommen i Brabrand IF fodbold

Brabrand IF er den lokale fodboldklub i Brabrand med cirka 580 medlemmer, fordelt på cirka 140 piger og 440 drenge. De yngste drengespillere er 4 år gamle og de ældste er lige passeret de 60. Det vil sige, at vi på drengesiden har hold fra U5 til og med Old Boys 60. Klubbens stolthed er 1. holdet som spiller i 2. division, men der er også plads til seniorspillere i de lavere rækker.

Pigerne plejer at være lidt ældre, når de starter med at spille fodbold. Vores yngste pigehold er i øjeblikket U8, og ellers har vi pigefodbold op igennem alle årgange, med vores 1. kvindehold i serie 1.  Vi har ligeledes et 7-mands hold i OldGirls (29+).

Vi har siden 2018 vores egen kunstgræsbanen og har dermed mulighed for at spille hele året igennem. Om vinteren er der desuden mange hold der vælger at spille indendørs.

Klubben dækker derved stort set alles behov, ung eller gammel, studerende og pensionist, fra bredde til elite og på tværs af alle nationaliteter. Klubben drives af frivillige (forældre)trænere og ledere, og det er en forudsætning, at alle medlemmer bidrager med det de kan. Kontingentet holdes på et lavt niveau men der kræves, at det betales til tiden. Vi spreder liv og glæde og hilser alle velkommen til at være en del af en velfungerende, seriøs og hyggelig fodboldklub i det vestlige Aarhus. Det bliver lige så sjovt, som du selv gør det til!

Besøg vores hjemmeside www.brabrand-fodbold.dk eller følg os på facebook: https://www.facebook.com/BIFUngdom/ eller https://www.facebook.com/brabrandfodbold/

Engdalsvej 88

8220 Brabrand

Mailadresse: silvana@mail.tele.dk