Gå videre til hovedindhold

Brabrand IF Fodbold

Velkommen i Brabrand IF fodbold

Brabrand IF er den lokale fodboldklub i Brabrand med cirka 580 medlemmer, fordelt på cirka 140 piger og 440 drenge. De yngste drengespillere er 4 år gamle og de ældste er lige passeret de 70. Det vil sige, at vi på drengesiden har hold fra U5 til og med Old Boys 60. Klubbens stolthed er 1. holdet som spiller i 1. division, men der er også plads til seniorspillere i de lavere rækker.

Pigerne plejer at være lidt ældre, når de starter med at spille fodbold. Vores yngste pigehold er i øjeblikket U10, og ellers har vi pigefodbold op igennem alle årgange, med vores 1. kvindehold i Jyllandsserie. Der er også nogle U6-U9 piger, som i øjeblikket spiller sammen med drengene. Så snart der er piger nok i denne aldersgruppe, og der er forældreopbakning til det, vil disse piger kunne spille og træne på deres eget hold. Tilmeld dig bare. Vi har ligeledes et 7-mands hold i OldGirls (29+).

Klubben dækker derved stort set alles behov, ung eller gammel, studerende og pensionist, fra bredde til elite og på tværs af alle nationaliteter. Klubben drives af frivillige (forældre)trænere og ledere, og det er en forudsætning, at alle medlemmer bidrager med det de kan. Kontingentet holdes på et lavt niveau men der kræves, at det betales til tiden. Vi spreder liv og glæde og hilser alle velkommen til at være en del af en velfungerende, seriøs og hyggelig fodboldklub i det vestlige Aarhus. Det bliver lige så sjovt, som du selv gør det til!

Besøg vores hjemmeside www.brabrand-fodbold.dk eller følg os på facebook: https://www.facebook.com/BIFUngdom/ eller https://www.facebook.com/brabrandfodbold/

Engdalsvej 88

8220 Brabrand

Mailadresse: silvana@mail.tele.dk