Aarhus Svæveflyveklub

Medlemskab af Aarhus Svæveflyveklub

Vil du også prøve suset i maven - når wiren med 110 km/t løfter flyet fra jorden, og efter få sekunder giver dig en af Aarhus' flotteste udsigter, hvor du i stilheden kan mærke luften under vingerne - så vil vi gerne dele denne oplevelse med dig i én af vores moderne 2-sædede skolefly.

I Aarhus Svæveflyveklub tilbyder vi et prøvemedlemsskab, hvor man får mulighed for at få en eller flere flyveture i vores 2-sædet svævefly.

1 måneds prøvemedlemsskab (kr 425,-) Dette medlemskab inkluderer én passagerstart i vores to-sædet svæveflyver. Selve turen varer mellem 5 og 20 minutter, afhængig af vejret og termikken. Skulle du ønske flere ture derefter, afregnes kr 150,- for de første 15 minutter i luften og kr 75,- for hver efterfølgende 15 minutter.

Prøvepakke (Tillæg til prøvemedlemsskab, kr 550,-) Vælger man at købe denne tillægspakke får man yderligere 5 prøveflyvninger med instruktør i den måned prøvemedlemsskabet løber. Man vil deltage i flyvedagen på lige fod med andre elever og dermed få en god indsigt i klubbens rutiner.

Hvordan laver jeg en aftale?
Klubbens aktive medlemmer benytter til daglig flyene, men skriv en mail til  os (Klik her ) så kan det koordineres hvornår du kan komme med. Du er også meget velkommen til at komme ud til os i weekenden. Kom til vores briefing kl 9.30, så kan du se hvordan det hele foregår og og komme med ind i flyveplanerne for dagen.

Pga. den lette konstruktion i svæveflyene er der vægtbegrænsninger i både forsæde og bagsæde. Max-vægten for vores passagerer må derfor ikke overstige 100 kg.

Vi flyver fra april til oktober.

Se mere på www.aasvk.dk

Bavnehøjvej 11

8381 Tilst

Mailadresse: info@aasvk.dk