Aarhus Sportsdanserforening

Aarhus Sportsdanserforening er en moderne og innovativ idrætsforening, der har skabt et motiverende og inspirerende talentudviklingsmiljø baseret på klassiske danske foreningsværdier.

Vores mål er at udvikle og fastholde foreningens talentfulde dansere og tiltrække nye dansetalenter.

Vi træner dans inden for flere danseformer på flere alders- og færdighedsniveauer i samklang med Dansk Sportsdanserforbunds (DS) aldersrelaterede træningskoncept. Vi anvender veluddannede og velkvalificerede instruktører fra DanceZone Denmark. Vi har til huse i moderne og attraktive faciliteter.

Vi følger vores eget aldersopdelte udviklingsprogram, der skal øge alle danseres udviklingspotentiale og sikre en elitær danseudvikling hos de elite- og talentdansere, der er tilknyttet nationale Elite- og Kraftcentre. Vi har et konsolideret samarbejde med uddannelsesinstitutionerne under Elitesportsakademi, Aarhus.

Vores identitet og selvforståelse er et unikt varemærke. ”Sådan er vi – sådan gør vi”.

Der er kun tre dansetrin ind i vores forening - gratis prøvetimer - 3 turskort - indmeldelse!  Vi tror på en tryg og billig opstart - uden bindning!

Arresøvej 43

8240 Risskov