Aarhus Studenter Gymnastik & Fitness (ASG)

Aarhus Studenter Gymnastik og fitness, ASG, er en af de største gymnastik- og fitnessforeninger i Aarhus. Vi er en idrætsforening under Aarhus Universitetssport og har til formål at give studerende og voksne i Aarhus og omegn gode træningsmuligheder inden for gymnastik og fitness til studievenlige priser.

Hos ASG kan du let strukturere din hverdag med faste holdtræninger. Du vil hurtigt lære dine medgymnaster og med-fitnessudøvere at kende, netop fordi, mange finder en eller flere favoritter blandt vores holdudbud.

Målsætning

For at tilpasse os vores medlemmers travle hverdag ønsker vi at være så fleksibel en forening som muligt. Vi giver derfor vores medlemmer friheden til at vælge, hvad og hvornår de vil motionere, uden at de skal tilmelde sig hold flere uger i forvejen.

Vi har i ASG et mål om at fremme fællesskab, aktivitet, kvalitet og alsidighed, og det er ud fra disse fire værdier, at vores instruktører og bestyrelse arbejder. I ASG bliver fællesskabet styrket gennem forskellige sociale aktiviteter såsom den årlige forårsopvisning i marts-april måned som afsluttes med en fest for både frivillige, instruktører og medlemmer.

Web: http://www.asg.dk

Mail: asg@asg.dk

Marselis Boulevard 169

8000 Aarhus C