Gå videre til hovedindhold

AGF Fodbold

AGF er en århusiansk idrætsforening med cirka 4.000 medlemmer. Vi har 7 forskellige afdelinger; fodbold, håndbold, tennis, gymnastik, svømning, atletik og basketball. Herudover tilhører idrætstilbuddene Idrætsskolen samt Hercules Sport også AGF. Vi er endvidere en betydende aktionær i Aarhus Elite A/S, som er det børsnoterede selskab, der bl.a. driver Aarhus Idrætspark (Atletion) som det professionelle fodboldhold, AGF.

AGF ledes af en hovedbestyrelse, som har det overordnede ansvar for foreningen. Hovedbestyrelsen vælges direkte for en periode på 2 år på foreningens generalforsamling. Medlemmerne i de enkelte afdelinger vælger selv deres egne udvalg, og hver afdeling har sin egen økonomi.

Hovedbestyrelsen holder møde i klubhuset på Fredensvang månedligt. Medlemmer har altid mulighed for at fremmøde til hovedbestyrelsesmøderne. 2 gange årligt afholdes repræsentantskabsmøde med deltagelse af hovedbestyrelsen samt formand og kasserer for de enkelte afdelinger.

Terp Skovvej 16-20

8260 Viby J

Mailadresse: agf@os.dk

Kontaktperson: Steffen Olesen