BMI Løb og Motion

Velkommen til BMI Motion. En løbeklub med base i Beder-Malling og Mårslet området, hvor vi løber i vores dejlige natur.

Hygge og socialt samvær kombineres med personlige målsætninger og ambitioner om at gennemføre løb på forskellige niveauer.

Vi træner typisk sammen to gange om ugen  -  onsdag kl. 17,30 og lørdag kl. 10.00.

I vintersæson løber vi om onsdagen fra Egelund Idrætscenter v/forhallen og om lørdagen fra Tømmerpladsen lørdag  (se kort her).  I sommersæson løber vi både onsdag  og lørdag fra Fløjstrup Strand (se kort her).   Bemærk at den første lørdag i måneden både vinter og sommer løber vi fra Beder Butikstorv henholdsvis fra Superbrugsen i Malling.

Derudover deltager vi i mange forskellige løb.

Styrke- og motionstræning:

Afholdes i vinterhalvåret på Beder Skole i den store hal  kl. 18-19 hver mandag.
Nana Nørby forestår styrketræning med udgangspunkt i planketræning, boldtræning, udspænding m.m.
Et gratis tilbud til alle BMI Motions medlemmer. Der er stor tilslutning – ofte med et fremmøde på ca 50.

Kontaktperson: Anne Grethe Birk

Mail: motionannegb@gmail.com

• Motionsløb (Voksne, Seniorer)

• Tilskudsregnskab BMI Løb & Motion 2.pdf 24-02-2021 08:18 Åbn