Dalgas Skolen - Lille skole for voksne

Dalgas Skolen er en folkeoplysende virksomhed som har til formål at skabe og udvikle et undervisningssted med undervisning rettet mod voksne, der i en kortere eller længere periode på grund af psykiske sårbarhed eller egentlige sindslidelser ikke fuldt ud er i stand til at benytte sig af andre undervisningstilbud.

Dalgas Skolens pædagogiske aktiviteter har til formål at fremme deltagernes personlige udvikling og faglige kvalificering gennem et undervisningsmiljø, der er tilrettelagt, så det tilgodeser voksne med psykiske sårbarhed og voksne sindslidendes behov og forudsætninger.

Dalgas Skolen har et mangfoldigt kursusudbud hvor vi bl.a. tilbyder undervisning i mange forskellige både boglige og kreative fag.

www.dalgasskolen-aarhus.dk

Kontaktperson: Jan Christensen

Mail: dalgas@dalgasskolen-aarhus.dk

• Aftenskoleundervisning (Voksne, Handicappede)