Udendørs anlægBakkegårdskolens Idrætsanlæg, Bavnehøjskoles Idrætsanlæg, Beder Skoles Idrætsanlæg, Bellevue Idrætsanlæg, Brabrand Idrætsanlæg, Bøgeskov Idrætsanlæg, Christiansbjerg Idrætsanlæg, Egelund Idrætsanlæg, Elev Skoles Idrætsanlæg, Ellekærskolens Idrætsanlæg, Ellevangskolens Idrætsanlæg, Elsted Skoles Idrætsanlæg, Engdalskolens Idrætsanlæg, Frederiksbjerg Idrætsanlæg, Frydenlundskolens Idrætsanlæg, Gammelgårdskolens Idrætsanlæg, Gartnerparkens Idrætsanlæg, Grønløkkeskolens Idrætsanlæg, Hasle Skoles Idrætsanlæg, Holme Skoles Idrætsanlæg, Hårup Skoles Idrætsanlæg, Højvangskolens Idrætsanlæg, Katrinebjergskolens Idrætsanlæg, Kolt Skoles Idrætsanlæg, Kragelund Idrætsanlæg(Stadion), Kragelundskolens Idrætsanlæg, Kulgårdens Idrætsanlæg, Langenæs Idrætsanlæg, Lisbjerg Skole udendørs, Lundbjergvang Idrætsanlæg, Lyseng Idrætsanlæg, Lystrup Idrætsanlæg, Lystrup Skoles Idrætsanlæg, Læssøesgades Skoles Idrætsanlæg, Malling Skoles Idrætsanlæg, Mårslet Skoles Idrætsanlæg, Møllevangskolens Idrætsanlæg, Næshøjskolens Idrætsanlæg, Riisvangen Idrætsanlæg, Ringgadebroens Idrætsanlæg, Risskov Skoles Idrætsanlæg, Rosenvangskolens Idrætsanlæg, Rundhøjskolens Idrætsanlæg, Sabro-Korsvejskolens Idrætsanlæg, Skjoldhøjskolens Idrætsanlæg, Skovvangskolens Idrætsanlæg, Skæring Bybane , Skæring Skoles Idrætsanlæg, Skødstrup Skoles Idrætsanlæg, Solbjergskolens Idrætsanlæg, Spørring Idrætsanlæg, Stautrup Idrætsanlæg, Strandskolens Idrætsanlæg, Studstrup Idrætsanlæg, Sødalskolens Idrætsanlæg, Sølystskolens Idrætsanlæg, Søndervangskolens Idrætsanlæg, Tilst Skoles Idrætsanlæg, Tovshøjskolens Idrætsanlæg, Tranbjerg Skoles Idrætsanlæg, Vejlby-Risskov Idrætsanlæ, Vestereng Idrætsanlæg, Viby Idrætsanlæg, Virup Skoles Idrætsanlæg, Vorrevangskolens Idrætsanlæg, Åby Skoles Idrætsanlæg, Åbyhøj Idrætsanlæg, Åbyhøj Park Idrætsanlæg

Åbning af græsbaner udskydes

25.03.2020 Forfatter: Sport & Fritid

Dette betyder et forbud mod brug af fodboldbanerne i Aarhus Kommune frem til d. 14. april 2020, eller indtil der gives nærmere besked herom.

Såfremt I oplever brug af græsbanerne på de respektive idrætsanlæg, må I gerne foretage foranstaltninger, der synliggør nedlukningen. Det kan være opsætning af skilte og/eller brug af minestrimmel samt at sprede budskabet, f.eks. i lokale Facebookgrupper eller lignende. Vi har udarbejdet en skabelon til et skilt, som I gerne må hænge op på anlægget. Hvis I har brug for hjælp, er I også velkomne til at kontakte Jakob Helmer på njah@aarhus.dk eller mobil 41 84 86 39.

Som tidligere meldt ud, er driften af de udendørs idrætsanlæg indstillet i øjeblikket. Vi har dog fortsat dispensation til at foretage de mest nødtørftige maskinopgaver. Herunder bl.a. forårsklargøring og klipning af boldbaner. Al yderligere drift på idrætsanlæggene er indstillet i de kommende uger.

Sport & Fritid skal i øvrigt opfordre til, at foreningerne til enhver tid følger myndighedernes anvisninger https://coronasmitte.dk

Endelig skal det bemærkes, at DIF https://www.dif.dk/ henstiller til, at alle foreninger indstiller udendørs aktiviteter i perioden.

Note. Vi oplever tekniske problemer, der gør at skiltet ikke kan indsættes i beskeden. Såfremt I ønsker skiltet fremsendt, kan I rette henvendelse til njah@aarhus.dk

Denne besked er relevant indtil: 18.05.2020