Uge Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag Søndag

15.05.24

• 17:00-19:00 Revisionskursus

Målgruppen:
    Primært foreningens revisorer og kasserere.

Formålet:
    At klæde den foreningsvalgte revisor på, til at kunne revidere tilskudsregnskabet og foreningens årsregnskab.

Indhold:
    Grundlag for revisionen:
    - En kort gennemgang af folkeoplysningsloven og det kommunale regelsæt
    - Gennemgang af regnskabs- og revisionsbestemmelserne
    - Formalia-krav, kassationsregler, forretningsgange, fuldmagter, attestationer

Revision af tilskudsregnskab og årsregnskab:
    - Revisionsmetoder, dokumentation og rapportering

Kurset er i tidsrummet 17.00 – 19.00 i mødelokalet i Foredragslokalet på 2. sal, Lokale 2.4., Fjordsgades forenings og fritidshus, N. J. Fjords Gade 2, 8000 Aarhus C.
    Der kan parkeres på skråpladserne i gården. (Husk at oplyse dit mobilnummer og  regisstreringsnummer i foredragslokalet, så vi kan registrere parkeringen). OBS: Der er begrænset med parkeringspladser, så parkering på skråpladserne foregår efter først-til-mølle-princippet.

Underviser er Christian Bisgaard Leegaard fra BDO Revision.
    Malene B. Riis eller Birger Weiling fra Sport & Fritid er til stede.

Deltagelse er gratis, men der opkræves no-show gebyr på kr. 300,00.
    (Udeblivelse uden afbud = no-show).

Under mødet serveres kaffe, te og småkager.

Tilmelding skal ske her på Foreningsportalen og der kan maks. deltage 2 personer fra hver forening.

Tilmelding: Log på – vælg Arrangement tilmelding.
    OBS: Vælg antal + Tilmeld OG Tilmeld mig. Du skal have en kvittering frem på skærmen med: Tilmelding modtaget.
    Ingen kvittering = ingen tilmelding.

Bliver du efter din tilmelding forhindret, skal du afmelde din deltagelse via mail til: biwe@aarhus.dk så hurtigt som muligt før revisionskurset af hensyn til at vi kan tilbyde pladsen til en fra ventelisten.