RAICES

RAICES er en foreningen for alle med interraser i kulturen fra de spansk-talende lander, eller dem som har lyst til at har de sjov med andre. Med os er de sikkert du laver ny venskaber fra hele verden.

Alle vores aktiviteter køres på både spansk og dansk (om nødvendig engelsk), med undtagelser af  spansk modersmål undervisning (Mi Escuelita Latinoamericana) og cuentacuentos.

Vi har månedlig gratis aktiviteter åben for alle i DOKK1 (RAICES de Culturas og Spansk filmklub) og laver diverse kurser (kretiv skrivning, teatre for voksen, spansk-dansk sprøg udveksling, mm) og aktiviteter i løbet af året. Vi holder hver år stor arrangementer som ¡BRAVO¡ Hispanic Filmfest (april), Sonamos Latinoamerica (midt september), De Dødesdag Fest (slutning oktober/begyndelsen af november) og Traditionelt Spansk Julefest (første lørdag i december). Vi også holde RAICES PRIS for noveller (deadline i februar-marts, 1.pris 2000 kr og udgivelser af din historie)

Du kan finde os på  www.raices.dk

Følge os på  Facebook.com/dkRAICES og på instagram @raicesdk

----------------------------------------------

RAICES es una sociación abierta a todos los interesados en las culturas hispanohablantes, o aquellos que quieren conocer gente en Aarhus. Con nosotros seguro haces amistades mientras te lo pasas estupendo.

Todas nuestras actividades se llevan acabo en danés y español (si necesario también en inglés), a excepción de las clases para niños de español (Mi Escuelita Latinoamericana) y cuentacuentos.

Todos los meses tenemos actividades gratis abiertas a todo público en DOKK1 (RAICES de culturas y Club de Cine); además tenemos diversos cursos (teatro para adultos, taller escritura creativa, intercambio de idiomas danés-español, etc) y actividades a lo largo del año. Cada año tenemos eventos fijos, tales como ¡BRAVO¡ Hispanic Filmfest (abril), Sonamos Latinoamerica (mitad de septiembre), De Dødesdag Fest (finales de octubre o principiode noviembre) og Fiesta tradicional navideña (primer sábado de diciembre). También tenemos el concurso literario PREMIO RAICES de historias cortas (fecha limite de entrega febrero-marzo, primer premio 2000 kr y pulicavieon de tu historia).

Conócenos en  www.raices.dk

Siguenos en  Facebook.com/dkRAICES  / Instagram @raicesdk

Kontaktperson: Jakob Brøndum Melbye

Mail: administracion@raices.dk