Moradok Thai Forening

Moradok Thai Forening blev siftet af en gruppe herboende danske og thailandske personer i 2018. Moradok betyder arv eller tradition og vi har eksisteret i flere år i privat regi.

I starten var det ønsket om at give vore børn en bedre forståelse af den thailandske kultur, som fik en kreds af aktive forældre til at samles med børnene. Både for at styrke deres identitet, men også for at øge respekten for deres ophav.

I dag tilbyder foreningen en bredere vifte af aktiviteter:

• Yoga for børn og voksne
  • Kulturoplysende aktiviteter på flere niveauer
  • Traditionel thaidans for børn og voksne, som plejer at være med ved det årlige Aarhus Expo
  • Grøntsags- og frugtkunst og madlavning

Foreningens formål er:

Indenfor rammerne af folkeoplysningsloven:

• At arrangere kulturelle, sprogfremmende og involverende aktiviteter med særlig fokus på thailandsk og dansk indhold.
  • At udvikle det enkelte medlems evne til at trives både i egne etniske sammenhænge og sammen med andre.
  • Foreningen er almennyttig og åben for enhver, som tilslutter sig foreningens formål og vedtægter.

Kontaktperson:

Tlf.: