Grimhøj Motocross Klub

Grimhøj Motocross Klub er en kombineret ungdoms- og motocross klub.

Vi tilbyder kørsel på klubmaskiner til unge i alderen 11-18.  Er man på klubmaskine får man tildelt en maskine og er hermed medansvarlig for at maskinen bliver vedligeholdt. Voksne og unge med egne maskiner kan købe en opbevaringsplads til deres crossmaskine, og kan ellers bruge klubbens klubhus-, bane- og værkstedsfaciliteter.

Grimhøj Motocross kører under Ungdomsringen. Du kan finde mere information på www.ungdomsringen.dk. Der samarbejdes også med Dansk Motocross Union.

På Grimhøj laver vi også andet end at køre cross. Vi har nogle store klublokaler med bordfodbold, poolbord, playstation og computere. Vi har desuden en lille sal hvor vi spiller hockey og fodbold, og laver forskellige træninger. Vi har også Grimhøj Baren hvor man kan købe lidt mad og slik, og hver onsdag og torsdag ( når der er åben) laver vi fælles aftensmad.

Generelle åbningstider på Grimhøj

Man 15-19    Tirs 15-19   Ons 15-21    Lør 10-15

Fra uge 12 til og med 42 har vi også åben om torsdagen fra 15-21, vi har 5 ugers sommerferielukket.

Se hjemmesiden for evt. lukkedage.

Du er velkommen til komme ud i klubben til en snak eller kontakt os på tlf. 86 26 36 87 eller på mail grimhoej@gmail.com

Mere information:

CVR: 17295535

www.grimhoej.dk

Kontaktperson: Keld Kjeldahl

Tlf.: 86263687

Mail: grimhoej@gmail.com

Faste aktiviteter:

• Motorsport (Børn og unge, Voksne)

Børn og unge = Aldersgruppen 0-17 år

Voksne = Aldersgruppen 18-59 år

Seniorer = Aldersgruppen 60+

Handicappede = Hvis handicappede kan deltage i jeres aktiviteter.

Tilskudsregnskaber

Se foreningens tilskudsregnskab her

Bookingoplysninger

Foreningen lejer kommunale lokaler på følgende lokationer: