Prügelknabe IK

Prügelknabe IK er en hyggelig fodboldklub i Aarhus, som huserer i de østjyske serierækker.

• Klubben er startet i 1998 af nogle glade gymnasiedrenge, som gerne ville starte en fodboldklub for dem selv og deres venner, hvor kontingentet ikke var lige så højt som hos andre klubber.
• Klubben lever derfor af, at man som medlem selv yder noget for fællesskabet, for at få hjulene til at løbe rundt. Dette er ikke nogen stor byrde overhovedet, især ikke når vi alle bærer i flok.
• Vi har nogle poster og udvalg til dette som f.eks. opkridtning, festudvalg, kommunekontakt, bestyrelse, trænergerning, kampfordeler, PIK Cup mm.
• Prügelknabe IK består af ca. 40-50 kontingentbetalende spillere.
• Kontingentet er kr. 1.000 for et helt år med udendørs træning, kampe og en kasse øl til hver kamp.
• Træningstid er pt. (forår 2016) onsdag 19.00 til 21.00. Det kan dog ændres pga. mørket.
• Hjemmekampe er oftest i weekenden
• P.I.K. afvikler 3 holdfester: opstartsfest, afslutningsfest og julefrokost/generalforsamling, plus det der kommer af spillernes selv-arrangerede fester.
• Vi bruger holdsport.dk hvor man melder sig til og fra træning og kamp. Adgangskode mm. fås af bestyrelsen.

Kontaktperson: Jannick Lundemann

Tlf.: 20341501

Mail: lunde-sik@hotmail.com

• Fodbold - udendørs (Voksne)